Ia diadaptasi daripada "Mr. Huo Dotes on Me". Ia mengisahkan tentang guru piano Wen Man, dan peguam Huo Shaoting. Mereka tidak pandai menyatakan cinta. Dari ujian kepada keraguan, dan mereka akhirnya boleh mempercayai satu sama lain.