Relentless Fury
"Shadow," a four-member mercenary team commanded by Lin Lang, is known for its seamless teamwork, unmatched mission completion rate, and zero fatalities, earning them elite standing in the trade. Their routine is shattered when a letter arrives, bearing a wax seal stamped with a flying bullet, the symbol of an unrefusable assignment. And just like that, a high-stakes game kicks into motion!