Millennium Storm
Li Tian, seorang genius IT, dan sahabat baiknya Zhang Liang, tiba-tiba kembali ke zaman milenium. Li Tian tersedar dalam tubuh seorang lelaki yang dibebani hutang dan mempunyai isteri yang tidak dikenalinya. Untuk membayar hutang dan memulakan hidup baru, dia memulakan perniagaan dengan bantuan seorang sahabat wanita rapat. Namun, kejayaannya mencetuskan konflik dengan abang kandungnya sendiri, membawa mereka ke dalam perang perniagaan yang sengit. Di tengah-tengah perebutan kuasa ini, rahsia di sebalik pertukaran roh Li Tian perlahan-lahan terbongkar.