"Manga Man" Falling From The Sky
Pelukis manga, Mao Douzi menyunting manga berulang kali dan menyebabkan antagonis, Su Wang amat marah dan pergi ke dunia nyata untuk memaksa pelukis memberi dia satu kesudahan. Namun, mereka saling jatuh cinta. Mereka berdepan dengan krisis yang dicipta Jiang Lin, watak utama dalam manga yang telah datang ke dunia nyata selama 10 tahun.