Kiss me, Save me
Dalam rancangan TV "Fallen Peach Blossoms," pelakon pembantu Weiwei, yang memegang watak Pengarah Xu yang jahat, hidup melalui tiga episod penuh, mencapai kemuncak kerjayanya. Dia mengumpulkan keluarga dan rakan-rakan untuk menonton pra-tayangan, hanya untuk terkejut apabila beliau dihukum mati oleh eunuch Jiang Yu dalam episod pertama. Weiwei marah dan berdepan dengan pengeluar yang sombongnya menjelaskan bahawa segala-galanya adalah untuk perkembangan watak pelakon utama Dai Yao. Weiwei pengsan dari kemarahan, kemudian didapati bahawa dia boleh melancong di antara rancangan dan realiti setiap kali dia tertidur. Bangun dari dalam perigi istana sebagai Pengarah Xu yang jahat, dia berjanji untuk menjalani kehidupan yang panjang dan mengambil alih takdirnya sendiri!