The Gold Behind the Stone
Wei Jianhao, seorang pemuda dengan kemampuan unik untuk mengenal pasti batu, kembali ke Chongjiang dan dipaksa terlibat dalam pertelingkahan antara keluarga Tang dan Gu, sering berhadapan dengan cabaran dari lawan yang hebat. Tidak mampu berdiam diri melihat bahaya yang mengancam Jalan Jade, dia menggunakan kebolehan luar biasa untuk mengharungi situasi yang penuh tipu daya, berubah daripada ingin melarikan diri kepada berusaha melindunginya sepenuhnya, berjuang demi keadilan di dunia yang penuh liku.