The Cloud Embracing The Moon
Cinta terlarang mekar di tengah-tengah emosi yang tersembunyi dan keinginan yang baru ditemui, menggabungkan penderitaan dengan kelembutan yang tidak dijangka. Ye Lingyue dan Li Yunzhi, yang dahulunya musuh dan kini sekutu yang enggan, semakin rapat ketika mereka menghadapi cabaran demi cabaran bersama. Namun, ketika kejatuhan keluarga Ye dan Wan terungkap, rahsia peta harta karun dan identiti sebenar yang terlibat akhirnya terbongkar...