Serial Homicide
Ketenangan Bandar Luzhou digemparkan oleh siri pembunuhan yang disamarkan sebagai “menghukum yang jahat dan meninggikan yang baik.” Pihak berkuasa keselamatan awam menubuhkan “Pasukan Petugas 909” untuk menyiasat kes tersebut. Setelah melalui pelbagai rintangan, pasukan ini akhirnya membongkar kebenaran mengejutkan di sebalik rancangan pembunuhan dan dendam “Erinyes.”