Penggaya perabot berusia 30 tahun Xia Tian terserempak dengan bekas teman lelakinya Xu Zehao, kini pemilik sebuah syarikat reka bentuk. Di bawah pengaruh usaha gigihnya untuk kembali bersamanya, Xia Tian mula meragui perasaannya terhadap teman lelakinya sekarang, Guan Xin, seorang pakar bedah plastik. Sementara itu, Guan Xin terserempak dengan "kakak"nya di rumah anak yatim, Lu Xi, yang telah terputus hubungan dengannya selama bertahun-tahun, dan hubungan mereka mula menjadi rumit. Bekas atau rakan kongsi semasa? Kawan atau kekasih? Salah faham atau penjelasan? Reuni atau penolakan? Perpisahan atau perkahwinan? Satu siri kisah cinta yang menyentuh hati merungkai kehidupan seorang wanita pekerja bandar berusia 30 tahun.