The One
Pada usia 30 tahun, peguam terkenal Su Yan menutup hatinya selepas melalui pelbagai trauma, termasuk dikhianati tunang dan keluarga yang tidak peduli. Dia berpegang pada prinsip untuk lebih mencintai dirinya sendiri. Namun, kemunculan semula Cheng Lin, pemuda berusia 19 tahun yang pernah dibantunya, membawa cinta yang telah dipendamnya selama lima tahun. Bersama, mereka saling menyembuhkan dan belajar untuk percaya semula pada cinta dan keberanian.