The EOD Squad
Pakar bahan letupan Lu Yang membiarkan pengedar dadah Kun Kang melarikan diri dalam operasi penangkapan. Setahun kemudian, Kun Kang menghasut pengeboman yang mengejutkan di sempadan. Lu Yang hampir mati, bekerjasama dengan ketua teknikal Xiao Ling, tangan pelupusan senjata letupan muda Li Luo, kapten serangan Ma Cheng dan musuh untuk bersaing dalam hidup dan mati! Dalam menghadapi ancaman bom yang semakin memuncak, mereka sentiasa memikul tanggungjawab dan misi tentera polis bersenjata untuk melindungi nyawa mereka dengan nyawa mereka.