BLACK BULLET
Gastrea, parasitic creatures with red eyes and rapid regeneration, devastate humanity. Survivors live in Areas surrounded by "Varanium" monoliths. The "Civil Security Agency" fights back, with Rentaro Satomi and his partner, Aihara Enju, caught in a plot that threatens Tokyo.