Please Don't Spoil Me S3
Yan Yiyi dan Qin Yu mengalami malapetaka maut bersama dan akhirnya lahirnya perasaan terhadap satu sama lain. Terutamanya wabak yang tiba-tiba tercetus menyebabkan mereka mengakui isi hati sendiri, maka berazam untuk mengharungi segala kesusahan untuk saling mencintai. Namun dunia dalam novel banyak berubah, Qin Yu pula cedera parah dan nyawa-nyawa ikan. Demi buah hati, Yan Yiyi terpaksa kembali ke dunia realiti.