Love's Ambition
Xu Yan, seorang pengacara terkenal, dan Shen Haoming, seorang elit bandar, adalah pasangan yang dikagumi ramai. Walaupun mereka kelihatan serasi, perbezaan latar belakang mereka menjadikan sukar untuk mereka benar-benar memahami satu sama lain. Xu Yan, dengan identitinya yang glamor dan latar belakangnya berjaya membentunya berkahwin dengan Shen Haoming. Apabila konflik timbul, Xu Yan memutuskan untuk meninggalkan Shen Haoming untuk selamanya. Namun, Shen Haoming menyedari bahawa dia telah jatuh cinta dan ingin memenangi hati Xu Yan semula. Adakah mereka akan menemui sekali lagi?