Jangan Salahkan Aku Selingkuh
Anna, seorang kaunselor perkahwinan yang berjaya, berdepan realiti pahit apabila suaminya, Dimas, menjalinkan hubungan sulit. Terperangkap dalam konflik perkahwinan yang dipenuhi dengan pengkhianatan dan kesakitan, Anna merancang membalas dendam dengan mendedahkan pembohongan dan penipuan Dimas di tempat kerja. Dengan ditemani Reyhan, hartawan berkuasa yang benar-benar mencintai Anna, adakah dia akan berjaya mencari kebahagiaannya?