Black Butler S1
Young Ciel Phantomhive is known as "the Queen's Guard Dog," taking care of the many unsettling events that occur in Victorian England for Her Majesty. Aided by Sebastian Michaelis, his loyal butler with seemingly inhuman abilities, Ciel uses whatever means necessary to get the job done. But is there more to this black-clad butler than meets the eye?