Blossom
Selepas kehilangan ibunya pada usia muda, Dou Zhao menjadi sangat kecewa dengan cinta dan keluarga akibat pergolakan dan kesusahan yang dihadapinya. Untuk melindungi diri dan harta keluarganya, dia berhadapan dengan ibu tirinya dan memilih untuk tinggal di sebuah kampung terpencil, dengan memberi tumpuan pada pelajaran untuk menjadi berdikari. Pada suatu malam yang ribut, Dou Zhao bertemu dengan Song Mo, yang menyamar sebagai pedagang, di kampung tersebut. Menggunakan kepintarannya, dia membantu Song Mo melindungi keturunan yatim piatu Duke Dingguo, yang dihormati atas pencapaiannya dalam menumpaskan perompak. Kejadian ini menjalin takdir mereka bersama.