Fights Break Sphere 4
Dengan bantuan rakan-rakannya, Xiao Yan menjejaki jejak musuhnya – namun tindakannya yang terburu-buru membahayakan semua orang. Demi melindungi orang sekelilingnya, dia tekad untuk menghadapi segala ketidakpastian dan bahaya yang menanti dengan keberanian, sambil memimpin rakan-rakannya menyerbu masuk ke Sekta Yunlan.