Cerita ini berlaku di sebuah negara tertentu di Asia Tenggara. Heroine Tie Jiawen mengucapkan selamat tinggal kepada kerjayanya dalam polis dengan rasa sakit yang besar kerana kehilangan kekasihnya dan gagal dalam misinya. Beliau membuka sebuah gim secara sembunyi-sembunyi dan, sebagai pemiliknya, secara rahsia mencari jejak pemimpin pengedar dadah Bai Hu yang telah melakukan banyak jenayah. Selepas mengalami beberapa kegagalan dan ujian, pemilik gim tersebut bergantung pada keberanian, kebijaksanaan, dan kemahiran luar biasanya untuk berjuang demi keadilan bagi jurulatih gim wanita. Akhirnya, beliau menangkap musuhnya dengan tangan sendiri dan menyerahkannya kepada Interpol, mengalahkan kejahatan, dan menegakkan keadilan.