I Buy, Therefore I Am
Seorang gadis yang pernah mengalah terhadap impiannya menjadi penulis akhirnya menemui semula keberanian untuk menulis kisahnya sendiri, dalam kisah cinta tiga segi berlatarbelakangkan sebuah kedai buku.