Double Fugue
Pelukis genius Lu Li menyamar masuk ke Kumpulan Shilun demi menyiasat pembunuhan ibu bapanya, lalu mendekati anak luar nikah Qin Yuebai. Mereka saling memanfaatkan dan bekerjasama, sedikit demi sedikit membongkar rahsia dan identiti sebenar masing-masing. Dari bersaing jadi saling memahami, dari mempergunakan hingga setia dalam susah senang, cinta akhirnya menyembuhkan kekurangan dalam diri mereka.