Keluarga February sangat berharap dia dapat berkahwin dengan lelaki kaya demi memperbaiki keadaan kewangan mereka. Mujurlah, abangnya berjaya mendapatkan dia pekerjaan di sebuah firma perunding ternama, Sang Daksa. Sejak itu, gadis yang cantik, ceria tetapi sedikit cuai ini berazam untuk membahagiakan kedua ibu bapanya. Dia pun nekad untuk memanfaatkan peluang kerjanya di Sang Daksa bagi menarik perhatian lelaki-lelaki paling kaya yang boleh ditemuinya.