An Mei, seorang artis permainan, sentiasa ketagih dengan percintaan mayanya dengan Lu Ting, NPC dalam permainannya. Selepas enam tahun berkawan, Lu Ting telah menjadi nafkah emosinya. Walau bagaimanapun, apabila syarikat itu memutuskan untuk melepaskan Lu Ting untuk meningkatkan kecekapan, An Mei tidak sanggup melihatnya hilang. Dia merancang untuk memasuki permainan untuk membantu Lu Ting mengubah jalan cerita, tetapi sesuatu berlaku...