Xiang Yuan, anak perempuan presiden Kumpulan Donghe, mengambil alih peranan untuk menyelamatkan cawangan di Xi'an daripada muflis. Xiang Yuan bertemu dengan Xu Yanshi, seorang lelaki tampan yang dia kagumi di kampus sebelum ini. Xu menegaskan impiannya untuk menjadi jurutera navigasi, walaupun berlaku ketidakadilan di tempat kerja. Apabila masa berlalu, Xiang menjadi berdikari dan berkebolehan semasa menangani krisis syarikat. Kedua-duanya menyokong antara satu sama lain, dan percikan cinta antara mereka tercetus sekali lagi. Mereka memulakan perjalanan penyelidikan sistem navigasi China Beidou.