Sweet Dreams
Ling Lingqi, a flower company's employee, is a sincere and helpful girl. She is also self-contemptuous, and this shortcoming seriously affects her life, making it difficult for her to achieve her ideals at work. At the same time, she doesn't dare to express her emotions to her admiring colleague Bo Hai. By chance, she and Bao Hai participate in a high-tech wristband test launched by Haomeng Technology Company to improve sleep quality. The malfunction of the functional magnetic resonance instrument in the wristband makes Ling Lingqi's brain wave data transmit to Bo Hai's dream model by mistake. And this mistake gives Ling Lingqi the power to enter Bo Hai's dream. Because it is only in the other's dream, Ling Lingqi temporarily puts aside the shortcomings of inferiority in real life, and tries her best to help Bo Hai overcome the psychological shadow left in his childhood. The dream becomes reality. The courage in the dream makes Ling Lingqi reflect on her shortcomings in real life. She actively strives to change herself and gradually becomes confident and brave. In the interlacing of dreams and reality, the two young people who heal each other, harvest wonderful career and love.