Rhapsody in Bathhouse
Zheng Hui grew up because of the identity of his father pedicure workers and feel very inferior, growing up on the road with his father gradually drifted away. After a quarrel with his parents, Zheng Hui took the door and left, but unfortunately suffered a car accident. He woke up from a coma outside the back to the late 80s, saw his young father Zheng Xijin, he accidentally bumped into his father came to the Volkswagen bathhouse. With the father pedicurist identity of shame, Zheng Hui racked his brains to destroy Zheng Xijin's work. The slow time of the late eighties made Zheng Hui slowly walked into the heart of a strange father, and the "father and son brothers" experienced a series of things side by side, Zheng Hui finally understood his father. However, the past time is always very short, life will eventually return to calm.