When You Be Me
Seorang gadis biasa yang mengalami buli yang tidak berkesudahan dan seorang budak lelaki sinis yang dilahirkan dengan sudu perak adalah dari latar belakang yang jauh berbeza. Insiden pertukaran jiwa membuatkan mereka sedar bahawa mereka boleh menjalani kehidupan mereka dengan mudah seperti yang diimpikan oleh orang lain!