Twin Sisters
Selepas Lin Leting bercerai dengan Xia Wanxi, dia hidup bersama anak kembar bongsunya, Lin Chuxin, Xia Wanxi pula kahwini seorang lelaki kaya di samping bawa anak kembar sulungnya, Xia Qing bersama. Selepas dua anak kembar ini besar, mereka enggan berjumpa, mereka berdua asyik tukar identiti untuk menyelesaikan pelbagai masalah dalam keluarga, pekerjaan, percintaan dan pelajaran, ini juga membawa krisis yang lebih besar kepada satu sama lain.