Zhou Mingrui berhenti belajar demi melindungi cinta pertamanya dan bersama dua rakannya, Xu Jiaming dan Pan Bowen, memulakan perjalanan membina impian dalam dunia permainan video. Bermula dari kosong, mereka berdepan cabaran kewangan, kekangan teknologi dan keraguan pasaran. Dengan usaha siang malam, tiga anak muda yang berimpian besar ini saling menyokong hingga akhirnya mencapai kejayaan.