Peranti teleportasi telah dicetuskan secara tidak sengaja, dan Lin Xiaoxi dari dimensi A telah dihantar ke dimensi B. Dr Zhou Yuheng, Gao Leng, menyembunyikan identiti A dimensi Lin Xiaoxi dan memberi nasihat kepadanya. Lin Xiaoxi dalam dimensi A menukar gaya lemahnya dan membuat serangan balas yang kuat. Sama seperti Lin Xiaoxi dalam dimensi A Apabila hubungan mereka dengan Zhou Yuheng hangat, Lin Xiaoxi dalam dimensi A hampir hilang dalam dimensi B.