Shen Xingyu, seorang CEO wanita, berkahwin dengan seorang pengawal keselamatan yang rendah hati, Zhao Wudi, untuk menyelamatkan syarikatnya.Mereka mengatasi cabaran, menentang kuasa gelap, dan mengatasi status sosial mereka bersama-sama. Selepas melalui semua ujian ini, akhirnya mereka menemui intipati perkahwinan dan cinta sejati.