Eyes of the Sky
Akibat letupan tidak diduga, Huo Ming kehilangan ingatan dan menjadi penghantar makanan. Dia kemudian terlibat dalam krisis perniagaan Lin Yun. Ketika menyiasat kebenaran, Huo Ming diserang dan cedera di kepala, lalu mengaktifkan cip AI dalam otaknya yang memberinya kuasa luar biasa. Dengan kebolehan itu, dia membantu Lin Yun menewaskan musuh dan mempertahankan syarikat, sambil membongkar identiti sebenar dirinya serta rahsia ayahnya. Akhirnya, mereka jatuh cinta, berkembang bersama, dan menulis kisah inspirasi kehidupan.