Revival
Di dalam rumah mewah yang terletak di teratak, tersembunyi berpuluh-puluh rahsia, dan perjuangan antara wanita-wanita yang putus asa untuk membalas dendam atas cinta sedang berlaku! Apabila pedagang kaya itu meninggal dunia, saudara-maranya berkumpul di teratak untuk melihat bagaimana harta pusaka akan diagihkan. Pada saat-saat penting, peguam Zhou Yang muncul dengan wasiat dan sebuah diari misteri, dan bercakap tentang pembunuhan dengan api yang berlaku setahun yang lalu. Orang yang meninggal adalah anak haram pedagang itu, dan pewaris pertama kepada seluruh harta! Pembunuh itu nampaknya bersembunyi di kalangan mereka...