Heart's Motive
Ding Yifeng, seorang peguam yang tidak terlibat dalam tuntutan mahkamah selama enam tahun, menggunakan cara yang tidak bertanggungjawab untuk membantu defendan Jin Ximei membalikkan keputusan, dengan alasan bahawa membunuh mangsa Ma Shuangxi adalah mempertahankan diri. Dia mahu mengambil kesempatan daripadanya dan mencipta namanya, tetapi disoal dan ditentang keras oleh pendakwa raya Sun Yu. Kedua-dua pihak mahkamah berdebat, tetapi Jin Ximei enggan mempertahankan Yi Feng tidak bersalah. Hubungan antara dia dan Ma Shuangxi nampaknya tidak semudah huraian kes itu.