Xu Qi An, seorang graduan akademi polis, memasuki dunia yang aneh di mana terdapat Confucian, Taois, Buddha, iblis, dan ahli sihir. Dia baru sahaja tersedar mendapati dirinya berada di penjara dan bakal diasingkan ke sebuah bandar sempadan dalam masa tiga hari. Namun, dia dihargai oleh sebuah organisasi penjaga demi mengubah nasibnya, dan dengan itu dia menjadi seorang Penjaga.