Journey to the West: The Supreme Treasure
Five hundred years ago, Zhi Zunbao laid a gold hoop in the Water Curtain Cave. Instead of becoming the Great Sage, he went alone to rescue Zixia, who was forced to marry by the Demon King Niu. When Zhi Zunbao's life was on the line, Guanyin defeated the Demon King Niu. Zunbao and Zixia was eventually married. Five hundred years later, Zhi Zunbao lived a hundred more years. The days with Zixia were simple yet happy. One day, Zixia disappeared. In the process of searching for Zixia, Zunbao realized that it was Zixia who continued her life with her immortal longevity. In order to save the Zixia Fairy, he went to the Water Curtain Cave again and put on the gold hoop. Though one succeed is determined by one's fate.