Pavilion Secrets
Jeneral Yun Shu yang digeruni, dikenali sebagai "Raja Neraka," bertemu dengan Song Huanbei, yang mendekatinya dengan menyamar sebagai teman lelaki. Song Huanbei, ketua agensi perisikan terbaik dalam dunia persilatan, bertekad untuk mencari pelaku di sebalik pembunuhan keluarga Mo. Sementara itu, Yun Shu, yang sebenarnya adalah pewaris keluarga Mo yang menyamar sebagai lelaki, perlahan-lahan jatuh cinta kepadanya ketika mereka saling menguji niat masing-masing.