Pada awal tahun Republik China, Su Manli, seorang penari pengganti di Kelab Ciro, bertemu dengan Chen Bi, seorang gadis dari keluarga bangsawan yang seluruh keluarganya telah dibunuh. Su Manli meminjam identiti Chen Bi untuk mendekati Yang Ziqin, seorang ahli majlis dari Pertubuhan Haitang, untuk menyiasat kebenaran di sebalik pembunuhan keluarga Chen. Setelah mengetahui identiti sebenar Yang Ziqin, ketiga-tiga mereka memutuskan untuk bekerjasama menentang dalang di sebalik semua ini.