Dilahirkan dalam sebuah keluarga yang disumpah—setiap anak lelaki akan mati sebelum usia 21 tahun—ibu Khemjira memberinya nama perempuan sebagai pelindung. Apabila ancaman ghaib semakin memuncak, Khemjira bersama sekutunya mencari bantuan seorang bomoh untuk terus hidup dan mematahkan sumpahan itu, sementara ikatan emosi yang mendalam terjalin sepanjang perjalanan mereka.