Police Tactical Unit Season 1
Berpusat pada Pasukan Tindakan Khas Unit Siasatan Jenayah Bandar Rong, kumpulan elit ini menyiasat pelbagai kes rumit, daripada kes bunuh diri artis terkenal yang dirancang dengan teliti, rompakan rumah yang penuh muslihat, penyeludupan dadah tersembunyi di sebalik kemewahan, hinggalah serangan pengedar dadah terhadap polis. Walau secerdik mana pun penjenayah menipu dan mengalih perhatian, mereka tetap tidak dapat melepasi pandangan tajam pasukan siasatan ini.