Brotherhood
Ia bermula daripada transaksi pengedaran dadah rentas sempadan yang besar. Lei Zhanjun dan Lei Zhangsheng adalah sepasang saudara kembar yang mempunyai personaliti yang sangat berbeza. Adik lelaki, Lei Zhangsheng, menggulung 100 juta dolar wang haram daripada bos mafia - "Duke" ketika bekerja dalam kumpulan asing sebagai akauntan. Selepas memalsukan kematiannya dan menukar wajah melalui pembedahan plastik, dia melarikan diri ke luar negara dengan identiti baharu sebagai "Xu ​​Mo". Kakak lelaki, Lei Zhanjun, tidak percaya dengan kematian adiknya, dan pergi ke Mabu untuk mencari kebenaran. Jaring besar telah diletakkan di Mabu berbahaya. Pertempuran antara dua beradik itu dan "Duke" akan bermula.