Criminal Scene
Ketua Pasukan Siasatan Jenayah, Gu Zhen, mengetuai pasukannya dalam menyiasat pelbagai kes jenayah, menyelesaikan misteri dengan kepintaran dan ketajaman mindanya. Namun, dia segera menyedari bahawa dirinya terperangkap dalam rancangan balas dendam oleh keluarga mangsa dari kes lama. Demi melindungi rakyat dan orang tersayang, Gu Zhen berhadapan dengan seorang pendendam yang telah berubah menjadi gelap. Akhirnya, penjenayah menerima hukuman yang setimpal.