Endless Protection
Kisah ini mengisahkan penubuhan pasukan pendakwaan remaja yang diterajui oleh Pendakwa Lin Zhi Tao dan Penolong Pendakwa Bai En Yu. Mereka berganding bahu menentang sisi gelap sifat manusia demi masa depan anak-anak. Cerita ini bermula dengan ketegangan dan berakhir dengan penebusan — menghapuskan kegelapan dan kekeliruan.