This hero is a bit timid
Wan Xiaohua is a wandering swordsman. Because he is timid and afraid of death, when fighting criminals... he chooses targets who are old, weak, sick, and disabled. For the sake of safety, he will give way to fearless crooks who are on par with him in terms of skills and age. It is not until he meets a chivalrous woman named Su Moyan that he embarks on a thrilling journey full of dangers...