The Eye Of The Dragon Princess
Hai Lanzhu, the daughter of the Dragon King of the East China Sea, came to the world to spread rain. In the Dragon King Temple, she ran into Lu Haisheng, the head arrester of the Yizhou government who solved the murder case. Hai Lanzhu pretended to have amnesia and stayed by Lu Haisheng's side to help investigate the case, but she was murdered because of her extraordinary longan. In order to obtain a pair of eyes that will not rot, the villains coveted the longan, and used a series of tricks to make the misunderstanding between the male and female protagonists deep. At the same time, Yu He from the Lu Mansion also feels jealous because of Hai Lanzhu's arrival, and hopes to get rid of her so that her life can be restored to the original state, and she can have a chance to stay with Lu Haisheng. The two jointly created many difficulties for Hai Lanzhu . In the end, can Hai Lanzhu get back her longan? How did the relationship between the two break through the crisis?