The World of the Married
[성인만 관람 가능]This series is a story about a couple who is seemingly in love, but ends up getting divorced because of betrayal, and is drawn into a vortex of revenge. It describes the hatred and desire to destroy the other party as a form of love, an intense love, that wants to desperately strangle each other's neck.