Skeleton Knight in Another World
Arc wakes up in another world as his MMORPG character, a "skeleton knight" in armor. Fearing being mistaken for a monster, he chooses a quiet life as a mercenary. However, he can't ignore evil when it arises. A selfless isekai fantasy about a skeleton knight making the world a better place!