Mieruko-chan
Miko Yotsuya, a high schooler, starts seeing terrifying monsters she shouldn't. Instead of running or seeking help, she chooses to ignore them completely. With her steel-hard will and ignoring skill, she navigates her encounters with these creatures, refusing to acknowledge their existence.