Goodbye
Fan Daming is engaged in the funeral business in the Northeast. What is different is that Fan Daming is willing to accept people who have been released after serving their sentences and provide them with job opportunities. On this day, a man named Niu Yinglang came to the store and threw out a luxurious order - a funeral of three million yuan. Fan Daming and his team were very surprised. During the funeral, Fan Daming and Niu Yinglang discovered that the relationship between the two was more than that...