My Ex 2
Cee and her friends are chatting about the movie. Her older sister, Bowie, who is a famous actress, stated that a sequel was in the works. Afterwards, Cee catches her boyfriend with Ying, who was the daughter of a hotel owner, revealing that he is a playboy. While watching the movie together, we see a premonition of Cee throwing a drink in Aof's face when she tries to call him. Aof and Cee later quarrels in front of Ying, who was shocked and leaves after Cee slaps Aof. Ying is later found dead in a pool of blood, discovered by Aof. She had apparently jumped from the building.